Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

חבילת ספא מלכותית

מלון מוצארט, קרלובי וארי, צ'כיה

מי לא היה רוצה להתפנק ולקבל חבילת ספא מלכותית ועשירה בפינוקים, ולהנות מבריכות חמות מול נופי טבע משגעים, במיוחד כשאנו חיים בתקופה מאוד עמוסה למשימות ואתגרים שונים.

חיינו כל כך עמוסים שלא נשאר לנו זמן לעצמנו. זמן שמאפשר לנו להרפות מכל המשימות היומיומיות שלנו בעבודה ובבית, ובחיי המשפחה. כדי להוריד מעצמכם את כל הלחצים והמתחים ולתת לגוף ולנפש שלכם חופש אמיתי ומנוחה יעילה ואיכותית, אתם חייבים לעשות זאת עם חבילת ספא מלכותית ולא פחות מזה.

חבילות ספא באירופה

דרוסקינינקאי– הינה עיירת נופש וספא הממוקמת בדרום ליטא ותמצאו בה מעיינות מים המינרליים שהפכו את האתר למקום מרפא מפורסם מאוד. ניתן להנות ממגוון בתי מלון מפנקים כמו למשל מלון "אופה מדיקל ספא" בו תוכלו לעבור סדרת טיפולים מתקדמים ומודרניים של SPA, ולחזור הבייתה עם אנרגיות טובות, וגוף בריא.

גראנד ספא ליטובה זהו מלון ספא אשר הממוקם במרכז העיירה. במלון תוכלו להנות מפארק מים וכניסה לחדר כושר ללא הגבלה, שתי התייעצויות מומחים לפיזיותרפיה ושיקום (PMR), אמבט מרפא (מינרל, פנינה, פחמן דו חמצני) או מקלחת מרפא או טיפול בבוץ (מריחה בבוץ, בוץ גלווני), טיפול מרשם אחד ליום: פיטותרפיה ועוד מגוון של טיפולי מרפא.

מיוני פצטו אבנו טרמה שבאיטליה הרומנטית ומשגעת חושים. המלון ממקודם  בתוך גן יפהפה שכולו עצים ופרחים. במלון ניתן להשתמש בבריכה טרמלית פנימית מחוברת לבריכה החיצונית והכל טובל בירק.

מלון רומא אשר נמצא ברומא שבאיטליה. המלון מציע ספא תרמי ללא תשלום עם 3 בריכות מים טבעיות. כל הטיפולים הרפואיים ניתנים במלון בפיקוח של רופא וצוות רפואי מיומן ומקצועי ועוד טיפולים שונים.

למי מתאימות חבילות ספא?

בטופז טורס חבילות ספא באירופה המתאימות לכולם. הן מתאימות עבור זוגות, קבוצות של חברים וחברות, חבילת ספא יכולה להיות מתנה מושלמת עבור מישהו אהוב ויקר לליבכם, עבור סבא וסבתא שלכם ואפילו כמתנה לעובדים או טיול גיבוש.

מתי מומלץ להגיע לטיפולי ספא?

חבילת ספא מלכותית ניתן למשמש לאורך כל ימות השנה ומתי שנוח לכם.

באיזה יעדים ניתן להנות מחבילות ספא?

ניתן להנות ממגוון יעדים אטרקטיביים בהם ניתן למצות חבילת ספא מלכותית כמו:

  • איטליה
  • סלובקיה
  • צ'כיה
  • רומניה
  • פולין
  • סלובניה
  • שוויץ
  • הונגריה
  • אוסטריה
  • גרמניה ועוד יעדים נוספים עוצרי נשימה.

טיפים לחופשה מוצלחת

כידי להנות מחבילת ספא מלכותית ולהגיע לתוצאות טובות ויעילות, מומלץ לבצע סדרה של טיפולי מרפא ולאכול תזונה מזינה ובריאה.

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות