Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים ביערות, חבילות ספא, חופשות ספא ועוד.

חבילות ספא לחו"ל בקיץ הם טיולים מאוד מיוחדים ולא חייבים לחכות לחודשי החורף על מנת לפנק את עצמכם בבריכות מרפאות, טיפולי ספא, סאונות וטיפולים משלימים אחרים.
ניתן להנות מחבילות ספא שונות אשר מורכבות ממגוון של טיפולים ומרכזים טיפוליים אשר מעניקים טיפולים שונים. עם חברת טופז טורס תוכלו להנות ממגוון רחב של חבילות ספא ייחודיות לאורך הקיץ.

מלון פאקס, טרנצ'סקה טפליצה, סלובקיה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

טופז טורס מתמחה בתיירות ספא ומציעה מגוון רחב של חבילות, בין היעדים הפופולריים בהם ניתן להנות מחבילת ספא ייחודית, תוכלו לחוות חוויה בלתי נשכחת בכמה יעדים המבוקשים ביותר, כמו למשל:

  • נופש ובריאות מיוחד ומקסים בסלובקיה בעיר טרנצ'סקה טפליצה במלון פאקס. מוקם באופן אידיאלי במרכז הספא באזור המדרחוב של אתר הנופש.
  • מלון היסר בבולגריה ממוקם במזרח אתר המרפא, באזור היפה ביותר של העיירה לצד הפארק היוצא דופן. במלון תמצאו מגוון פעילויות, בריכת שחייה פתוחה ומקורה, סאונה, מרכז טיפולים, בריכה טרמו מינרלית.
  • עיירת זוירדיוב זדרוז בפולין שוכן מלון ספא פארק המציע מגוון רחב של חבילות ספא וטיפולים, מעיינות מים מינרליים, בריכה טרמו מינרלית, מעיינות חמים טבעיים על רקע ירוק במיוחד.

מלון פארק, זוירדיוב זדרוז, פולין

למי מתאימות חבילות ספא?

חבילות הספא שלנו מתאימות כמעט לכולם בזכות התכונות והיתרונות אשר ישנם במרכזים טיפוליים. את החבילות ניתן להתאים בהתאמה אישית בהתאם למטרת הטיול ובהתאם להעדפה שלכם. חבילות ספא מתאימות לאנשים אשר מעוניינים בטיול מרגיע, לאנשים אשר מעוניינים בטיפולים מרפאים ומסייעים בבעיות מסוימות, אנשים שרוצים להפתיע את בן או בת הזוג ולאנשים שפשוט מחפשים כמה ימים של שינוי אווירה עם ערך מוסף.

אם גם אתם מחפשים טיול קליל או מעוניינים לעבור סדרה של טיפולים ייחודיים באחד מהמלונות הספא, פשוט תגיעו לטופז טורס.

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות

מלון ספא הוטל ספרטק, סנדנסקי, בולגריה

מלונות ספא בחו"ל

מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה מקסימה ומשחררת? מתי בפעם אחרונה נתתם לגוף שלכם להשתחרר מכל העומסים ולחצים עקב השגרה העמוסה והמלאה? הגיע הזמן לקחת הפסקה בת כמה ימים ולהגיע לאחד מהמלונות ספא בחו"ל ולהנות …

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות