תנאים כלליים
הזמנות ושרותים
ההזמנות לטיסות ו/או שרותי קרקע, יתקבלו ממשרדי הנסיעות טלפונית, או בפקס למשרדי "טופז טורס". בתוך 48 שעות מרגע קבלת ההזמנה במשרדי "טופז טורס" – יקבל סוכן הנסיעות אישור ובו פרטי ההזמנה, המחיר, תאריכי וזמני הטיסות ו/או הסידורים האחרים. סוכן הנסיעות חייב לבדוק היטב את הפרטים. כל הבקשות לשינויים חייבות להתבצע לפני הוצאת השובר המקורי. .
הזמנות טיפולי מרפא: באתרי המרפא חייב הנוסע לבדוק עצמו מראש אם מצב בריאותו מתאים לקבלת טיפולים. על הנוסע להביא איתו תעודות רפואיות, צילומים ומכתבי רופא מהארץ. אם הרופא יקבע שמבחינה רפואית הנוסע אינו יכול לקבל טיפול באתר, יחולו כל ההוצאות הכרוכות בביטול השהייה והחזרה על הנוסע.
טיסות
ביצוע הטיסות: הטיסות מותנות באישור מינהל התעופה האזרחי, שעות וימי הטיסה והמוביל עשויים להשתנות.
מניין הימים: במניין הימים מחושבים יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה שהינם ימים חלקיים בלבד. זמני היציאה וההגעה מ/ישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין אנו מתחייבים להשלים את הימים במלואם.
אי הופעת הנוסע לטיסה: במקרה כזה תחול האחריות על הנוסע והוא יחויב בתשלום מלא של החבילה.
במקרה של שינויים בלוח הטיסות יחולו התנאים הבאים:
למעט במקרה של ביטול טיסה, זכאות להטבות על פי חוק מתעוררת במקרה של התייצבות במועד בדלפק הבידוק (Check-in Counter) של מפעיל הטיסה בשדה התעופה (במידה שלא הוקצה דלפק בידוק לטיסה – יש להתייצב במועד לפני אדם שמונה מטעם מפעיל הטיסה לפי ס' 8ג(א1) לחוק רישוי התעופה, התשכ"ג-1963).
*למעט ביטול עקב נסיבות מיוחדות שלא בשליטת מפעיל הטיסה ו/או המארגן, או שביתה והשבתה או כדי להמנע מחילול חג או שבת.
**למעט מצב של סירוב עקב טעמי ביטחון, בריאות הנוסע או חשש לבטיחות הטיסה. סירוב מטעמי ביטחון יזכה בפיצוי אם הנוסע התייצב בשדה התעופה 3 שעות קודם לטיסה, שיתף פעולה בבדיקה הבטחונית שלו ובסיומה נמצא כי ניתן להטיסו, ומסמכי הנסיעה שלו תקינים.
***אין זכאות להטבות על פי החוק במקרה שהנוסע קיבל הודעה מאת מפעיל הטיסה, המארגן או נותן שירותי סוכנות הנסיבות בדבר העברתו לטיסה אחרת והגיע ליעדו הסופי בזמן, או אם קיבל או קנה את כרטיס הטיסה בלא תשלום או בתעריף מיוחד שלא ניתן לציבור במישרין או בעקיפין, אלא אם כן הכרטיס הונפק מתוקף חברות הנוסע בתכנית למתן הטבות של מפעיל טיסה או מארגן.
למידע מלא ומחייב הנכם נדרשים לקרוא את חוק שירותי תעופה – קישור לחוק:
https://www.nevo.co.il/law_html/law01/500_707.htm
בתי מלון
במרבית בתי המלון באירופה נקבע מס מקומי הנגבה במקום בדלפק הקבלה של המלון ואין אפשרות לשלם אותו מהארץ.
בתי מלון: הנוהל המקובל לכניסה לחדרים בבתי מלון והיציאה מהם הינו: כניסה מהשעה 14:00 ויציאה עד השעה 11:00 בצהריים וזאת על מנת לאפשר לצוות המלון להכין את החדרים לקראת האורחים החדשים המגיעים למלון. רמת בתי המלון ודירוגם נקבע על ידי משרד התיירות של כל מדינה. כלכלה על בסיס חצי פנסיון כולל ארוחת בוקר וארוחת ערב (אלה אם צוין אחרת). אנו מבקשים לציין שבאתרי הנופש המוצעים יתכנו מצבים לפיהם יכנס מלון לתפוסת יתר (בחדרים) גם אם נקבל אישור עבורם. במקרה זה, תוצע על ידינו, או על ידי נציגנו במקום, חלופה ברמה זהה.
מיזוג אוויר: אנו מציינים בפניך במפורש כי אין הפעלת מיזוג האוויר באחריותינו וכי לא נוכל לשאת באחריות כלשהי להפעלתו גם אם מצוין בתיאור המלון כי המלון מצויד במערכת מיזוג האוויר. ההפעלה של המזגנים הינה בשליטת בתי המלון בלבד.
הגעה מאוחרת (Late Arrival) – במידה והנוסע מתעתד להגיע למלון לאחר 18:00 יש להודיע על כך מראש בעת ביצוע ההזמנה. במידה ולא תימסר הודעה מראש לא תישא טופז טורס בע"מ באחריות כלשהיא, במידה ולא ישמר חדר עבור הנוסע.
הזמנת מיקום חדר: ההזמנות מתבצעות עבור חדר במלון אך אין באפשרותינו להבטיח מראש חדר הממוקם עפ"י דרישות הלקוח, לא בקומה המבוקשת ולא בצד המבוקש. בחלק מבתי המלון בחדרים הזוגיים ישנן מיטות נפרדות הניתנות להצמדה. אין כל אפשרות להבטיח מראש מיטה כפולה אף אם הוזמנה מראש.
TRIPLE חדר לשלושה: במידה של הזמנת חדר לשלושה – שים לב! בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטה שלישית לחדר זוגי, לעיתים המיטה השלישית הינה מיטה מתקפלת.
דמי השינוי להזמנת שירותי קרקע: במקרה של שינוי פרט כל שהוא בהזמנה לשירותי קרקע, שכבר התקבלה במשרדינו טלפונית או בכתב, יגבו מן הנוסע דמי שינוי של 50 יורו לנוסע.
חשוב! שימו לב שבימי שבת, בימי ראשון וחגים לאומיים ודתיים, אין טיפולים.
תלונות זיכויים והחזרים
החוקים הרשמיים באירופה אינם מכירים בתביעות שמגיעות ללא מסמכים מאושרים, או המגיעות לאחר 45 יום מתום קבלת השירותים. על השירותים בלתי מנוצלים שהם חלק מעסקת החבילה, לא יהיה החזר כספי. אין הסוכן רשאי להבטיח החזר כספים, לא יינתן תשלום על מה שאפשר לכנות "נזיקין מורליים" או "עגמת נפש". להדגיש שוב כי לאחר יציאת הנוסע מהארץ, לא יוחזרו כספים עבור כל חלק של אירוע או טיול, בו לא השתתף הנוסע, לרבות קטע מסיור, העברות, ארוחות שלא נוצלו, בתי מלון ואכסון, טיפולים רפואיים וכיוצא בזאת. המארגנים ממליצים לכל הנוסע לבטח את עצמו בביטוח מקיף המכסה את הנזקים העלולים להגרם לו כולל עקב הפסקת הטיול, או דמי ביטול כתוצאה מאי יציאה לנופש.
מחירים
המחירים מותנים בהזמנה ובתשלום בארץ. לידיעת סוכן הנסיעות ו/או הנוסע, המחירים המופיעים בחוברת של חברת "טופז טורס" או באתר האינטרנט של החברה או בכל אחד מערוצי השיווק והמכירה , בדרך כלל, מוזלים מהמחירים הרישמיים של ספקי השרותים. אך יתכנו מקרים בהם המחירים גבוהים יותר מהמחיר הרישמי המפורסם של ספק השרותים והדבר נובע מתוספת של עמלות ודמי טיפול של כל הגורמים המטפלים בהזמנה כגון: סוכן הנסיעות והסוכן בחו"ל. עצם ההזמנה מהווה הסכמתו המפורשת של הנוסע לאמור בסעיף זה. "טופז טורס" לא מתחייבת שמחיר השרות יהיה בכל מקרה נמוך מהמחיר המפורסם ע"י המלון ו/או ספק השרות, וזאת עקב מבצעי הוזלה מיוחדים ושינויים בלתי צפויים.
החברה שומרת הזכות לשנות מחירי החבילות בהתאם לשינויים שיחולו בשערי החליפין.
אחריות סוכן הנסיעות
הסוכן חייב למסור ללקוחותינו מידע מלא על השרותים המוזמנים על ידו בהתאם לחוברת ההדרכה של "טופז טורס", הפרוספקטים המתפרסמים, אישורי מחשב וכל אינפורמציה נוספת המופצת ע"י "טופז טורס" – הן בע"פ והן בכתב. מכירת שירותים ע"י הסוכן ללקוחותינו באמצעות "טופז טורס" מהווה אישור לכך שהסוכן קיבל מ"טופז טורס" את כל האינפורמציה הרלוונטית לשירותים הנמכרים כדי למנוע אי הבנות וטעויות על הסוכן להחתים את לקוחותינו על טופס הזמנה הכולל את פרטי התוכניות והשרותים המוזמנים ואת התנאים החלים על ההזמנה, לרבות תנאי אחריות – טופז טורס.
אחריות "טופז טורס"
"טופז טורס" משמשת כמתווך ואינה אחראית לתקלות או שיבושים בלתי צפויים מכל סוג שהוא בשרותי המלון, לרבות מיזוג האויר, הסקה, מעליות, נקיון אספקת מים ו/או חשמל ו/או טלפון, הווי ובידור, שיפוצים ו/או מטרדים בתחום המלון ומחוצה לו שאינם בשליטת "טופז טורס" ובאחריותו. כמו כן הטיסות והימים הרשומים בתוכניות הם לפי הידוע בזמן ביצוע העסקה , וכפי שנמסרו ע"י חברות התעופה והספקים השונים. כל הזמנים וימי הטיסות עלולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת – ומוצהר ומוסכם כי ל"טופז טורס" אין כל אחריות על שינויים אלה. הנוסע חייב לבטח עצמו בכל פוליסת ביטוח דרושה ע"מ לתת כיסוי מלא ומוחלט. במקרה של מחלה, פציעה, תאונה או אובדן מטען על הנוסע לפנות אל חברת הביטוח וכל הוצאה הכרוכה בכך תחול על הנוסע בלבד. יחסיה המסחריים של "טופז טורס" עם סוכני הנסיעות , והשרותים אותם מזמינה "טופז טורס" עבור לקוחות הסוכנים, עפ"י הזמנות הסוכנים , מבוססים על תנאי האחריות דלעיל ותשומת לב הסוכנים מופנית לכך שעליהם מוטלת האחריות הבלעדית לעדכון לקוחותיהם בכל פרטי ההזמנה. כמו כן, טופס טורס שומרת לעצמה את הזכות להחליף חברות תעופה כל עוד לא נפגעה תוכנית השהייה של הנוסע. עצם הזמנת שרות ו/או תשלום על חשבון ההזמנה מהווה הסכמתו המפורשת של הסוכן הנסיעות ו/או הנוסע לכל התנאים, האחריות וההוראות הכלליות האמורים לעיל.
חשוב לציין:
- המחירים כפופים לשינויים במחירי הטיסה, לפי מחירון חברת התעופה ללא הודעה מוקדמת.
- בחבילות הכוללות טיסות והעברות אין החזר בגין אי ניצול ההעברות.
- האחריות להבאת תעודות רפואיות ונלוות מהארץ הינה על הנוסע.
דברי פרסומת
משתמש אשר יסמן באתר כי הינו מעוניין לקבל עדכונים ו/או חומרים פרסומים, מסכים בזאת, לקבל מהחברה חומר פרסומי ו/או שיווקי אודות החברה ו/או מועדון הלקוחות ושירותיו השונים ו/או אודות מוצרים או שירותים של חברות קשורות באמצעי מדיה שונים, לרבות דוא"ל, פקס, מסרונים (SMS), מע' חיוג אוטומטי והודעות מוקלטות, כאשר הסכמה זו מהווה הסכמה לשיגור דברי פרסומת על פי חוק התקשורת. משתמש רשאי לחזור בו מהסכמתו בכל עת על ידי משלוח הודעת סירוב לחברה בכתב או בדרך בה שוגר אליו חומר פרסומי ו/או שיווקי כאמור.
מדיניות פרטיות
* חברת טופז לא תעביר את הפרטים האישיים , שמסר המשתמש , לצד שלישי , אלה אם הדבר משמש לצורך מתן השירותים התיירותיים אותו ביקש המשתמש.
* ידוע לך והינך מסכים להעברת מידע אישי שמסרת באתר ע"י החברה בין היתר לצורך אספקת השירותים שבחרת לרכוש באתר ו/או לצורך קבלת חומר אינפורמטיבי ו/או חומר פרסומי ו/או שיווקי.
* המשתמש רשאי לבקש להימחק ממאגר מידע המשמש לדיוור ישיר בהודעה בכתב לחברה באמצעות משלוח דוא"ל לכתובת info@topaztours.co.il .
* החברה תפעל למילוי בקשת המשתמש בהתאם לחובות המוטלים עליה לפי חוק הגנת הפרטיות. ביחס לדרישה למחיקה או הסרה, החברה תמחק את המידע הדרוש לה כדי לפנות אל המשתמש בפניות בדיוור ישיר, ואולם מידע הדרוש לחברה לצורך ניהול עסקיה ובכלל זה תיעוד פעולות מסחריות יוסיף להישמר ע"י החברה למשך הזמן הנדרש עפ"י חוק.