Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

חבילות ספא זולות באיטליה

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות להיות נגישות לכל אחד ואחת.

אנו בחברת תיירות טופס טורס משתדלים להביא לכם את הטיולים ואת החבילות הספא המשתלמים ביותר, וכן תוכלו למצוא אצלנו חבילות ספא זולות באיטליה שלא תשכחו אף פעם.
חבילות ספא זולות באיטליה משלבים בתוכן מגוון רחב של מלונות, טיפולי ספא, בילויים, טיולים לצד תרבות ואוכל יוצא דופן שרק באיטליה תוכלו לחוות.

חבילות ספא מומלצות

אצלנו בטופז טורס תוכלו להנות ממגוון חבילות ספא זולות באיטליה הרומנטית והבלתי נשכחת. בין היעדים הפופולריים של איטליה, ריכזנו עבורכם כמה פייבוריטים מובילים, כמו:

  • מלון קוויסיסאנה באבנו טרמה השוכן במרכז העיר. המלון בריכה טרמלית המתחברת לבריכה החיצונית, טיפולי בוץ, מסאז'ים, אמבטיות, אניהילציה הניתנים תחת השגחה רפואית.
  • מלון ונציה באבנו טרמה, ממוקם במרכז אבנו טרמה ונחשב כמתחם ספא טרמלי הגדול ביותר באירופה. המלון מציע בריכה חיצונית, ספא מפנק, חדר מלחים, חדרים מפנקים ועוד.
  • מלון מיוני פצטו באבנו טרמה ממוקם בתוך גן יפהפה השופע בעצים ופרחים. במלון תמצאו בריכה טרמלית פנימית מחוברת לבריכה החיצונית והכל טובל בירק, טיפולים כגון: חבישת בוץ, אמבטיות טרמאליות, מסאז'ים, אינהלציה ועוד.

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

למי מתאימות חבילות ספא זולות באיטליה?

חבילות ספא לאיטליה מתאימות כמעט לכל אחד ואחת אשר אוהבים את איטליה ומתחברים לתרבות המקומית וליופי היוצא דופן של המדינה הכי רומנטית שיש. החבילות שלנו מתאימות עבור זוגות אשר מחפשים דרך לחגוג את האהבה שלהם ולהתפנק בשלל של טיפולי מרפא, אנשים הסובלים מבעיות שונות ורוצים להקל על הסימפטומים, הן מתאימות עבור אותם אנשים שמחפשים טיול מרגיע בן כמה ימים ופשוט מעוניינים בשינוי אווירה ורוצים לקחת פסק זמן משיגרה אינטנסיבית.

אם גם אתם מחפשים חבילות ספא זולות לאיטליה, הגעתם למקום הנכון. תשאלו את צוות טופס טורס את כל מה שאתם רוצים לדעת, ואנו נכוון אתכם לחופשה המושלמת שלכם.
אתם מוזמנים לצפות בכל החבילות ספא שלנו באירופה באתר

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים

מלון ספא הוטל ספרטק, סנדנסקי, בולגריה

מלונות ספא בחו"ל

מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה מקסימה ומשחררת? מתי בפעם אחרונה נתתם לגוף שלכם להשתחרר מכל העומסים ולחצים עקב השגרה העמוסה והמלאה? הגיע הזמן לקחת הפסקה בת כמה ימים ולהגיע לאחד מהמלונות ספא בחו"ל ולהנות …

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות