Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

חבילות לינה וספא

מלון בהונק, יחימוב, צ'כיה

כיום ישנו מבחר של בתי מלון ומרכזי ספא שונים ברחבי העולם. לא כל בית מלון הוא בעל חדרי ספא מתאימים או מרכזי בריאות, גם לא לכל מרכז בריאות ישנה אפשרות של לינה.

לכן אתם תאלצו לבצע חיפוש אחר בית מלון משולב עם מרכז בריאות או ספא אשר מספק מגוון טיפולי מרפא וגישה לבריכות מיוחדות.

בטופז טורס ניתן למצוא מגוון עשיר של בתי מלון איכותיים אשר משולבים עם מרכזי בריאות, בריכות טיפוליות וטרמיות, חדרי ספא עבור טיפולים משלימים ויועצי בריאות בעלי הסמכה גבוהה וניתן לממש חבילת לינה וספא יחד במקום אחד בלי לצאת מהמלון.

איזה חבילת לינה וספא ניתן למצוא אצלנו?

בטופז טוב תוכלו למצוא חבילת לינה וספא במספר יעדים אטרקטיביים ולא רחוקים אשר מסתכמים בכמה שעות בודדות ואתם מגיעים ליעד, ללא צורך לטוס שעות ארוכות ולבזבז את זמנכם היקר.

בין מגוון חבילות לינה וספא ייחודיים ואיכותיים, אתם תוכלו להתרשם מכמה יעדים. למשל:

  • חיסר שבבולגריה עם מגוון של בתי מלון כמו מלון " היסר" אשר משולב עם בריכת שחייה פתוחה ומקורה, חדר כושר, סאונה ומרכז טיפולים.
  • ולינגראד זו עיר אשר שוכנת לצד הרי בולגריה הירוקים ואקלים נוח ונקי אשר מנקה את דרכי הנשימה. בעיר ישנם כמה בית מלון משולבים עם מרכזי ספא. אחד מהם הוא המלון "אקוואטוניק", אשר נמצא בבירת הספא של אזור הבאלקן וזכתה לכינוי "פנינת הבלקן". למלון ישנם מספר בריכות פנימיות וחיצוניות. חלקן בריכות מינרליות עם גז ראדון.
  • באד צורצאך שבשוויץ המדהימה הממוקמת בצפון שוויץ בסמוך לגבול עם גרמניה. מלון "פארק" הממוקם במרכז העיירה על גבעה קטנה וירוקה. במלון תוכלו לעבור סדרת טיפולי מרפא, בריכת מים טרמלית, אמבטיות ראדון, הינהלציה, חדר אדים ארומטיים, חבישת בוץ, אלקטרוטרפיה ועוד מגוון של טיפולים ושירותי בריאות.
  • רימסקי דבור זהו מלון אשר נמצא בסלובניה הירוקה. המלון נמצא בלב המתחם הספא RIMSKI TERME, ובמרחק של קילומטר בודד מהמעיינות הטרמיים המפורסמים ויש בו בריכה טרמלית.

יעדים נוספים ברחבי העולם

בטופז טורס ניתן להנות ממגוון עשיר של יעדים מאוד אטרקטיבים בהם ניתן לשלב חופשת ספא באירופה באחד מהמלונות המשולבים עם מרכזי בריאות ומרכזי ספא איכותיים במרחק טיסה קצרה מאוד. אתם תוכלו לבחור בין איטליה לרומניה, צ'כיה, פולין, גרמניה, אוסטריה, ליטה, הונגריה ועוד יעדים נוספים. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את חבילת לינה וספא ואת היעד אליו תרצו להגיע.

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות