Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

חבילות ספא קרלובי וארי

Self-Karlovy-Vary-Czech1200_800

קרלובי וארי  (Karlovy Vary), הידועה גם בשם קרלסבאד  (Carlsbad), היא עיירת ספא ​​הממוקמת בצ'כיה. נסיעה של כשעה וחצי מערבית לפראג. שמה של עיירת הספא קרלובי וארי יצא למרחקים, בזכות כוח הריפוי הנובע משתיית המים. העיירה הייתה יעד פופולרי במשך מאות שנים בשל המעיינות החמים הטבעיים והמים העשירים במינרלים.

כוח הריפוי של המים מיוחס לריכוז הגבוה של מינרלים כמו סידן, מגנזיום ונתרן. כוחה המרפא של שתיית המים של קרלובי וארי ידוע מאז המאה ה-16. אז האמינו ששתיית המים יכולה לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות עיכול, מחלות עור ואפילו בעיות נפשיות. העיירה הפכה ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים הקלה ממחלותיהם.

בנוסף לשתיית המים, המבקרים היו גם רוחצים בהם או משתמשים בהם כקומפרס לעורם. כיום, קרלובי וארי עדיין ידועה בכוחות הריפוי שלה. אנשים רבים מבקרים בעיירה כדי לנצל את המעיינות החמים הטבעיים והמים העשירים במינרלים. המבקרים יכולים לרכוש מי קרלובי וארי בבקבוקים מחנויות מקומיות או לשתות אותם ישירות מהמעיינות.

העיירה מציעה גם מגוון טיפולי ספא המשלבים את סגולות המרפא של המים כחלק מהשירות שהם מספקים בתחום הספא. כוח הריפוי של שתיית מים קרלובי וארי נחקר רבות במהלך השנים ומחקרים רבים מצאו כי היא יכולה להועיל למצבים מסוימים. לדוגמה, מחקרים הראו ששתיית מי קרלובי וארי יכולה לסייע בהפחתת דלקת אצל אנשים עם דלקת פרקים ולשפר את העיכול אצל אלו עם בעיות עיכול.

בנוסף, כמה מחקרים העלו כי שתיית מי קרלובי וארי עשויה לסייע בהפחתת רמות המתח ובשיפור הבריאות הנפשית הכללית. בסך הכל, קרלובי וארי הוא יעד אידיאלי עבור אלה המעוניינים לנצל את המעיינות החמים הטבעיים והמים העשירים במינרלים כדי לשפר את בריאותם ורווחתם.

בין אם אתם מחפשים לטפל במצב ספציפי או סתם רוצים להירגע וליהנות מהיתרונות של עיירת ספא ​​ייחודית זו, בקרלובי וארי יש משהו לכל אחד! 

מוזמנים לבדוק על כל החבילות שלנו:

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות