Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

חבילות ספא זוגיות

מלון רימסקי דבור, רימסקה טרמה, סלובניה

איזה כיף, סוף סוף מצאתם זמן להתפנק בחופשה זוגית! בשביל להפוך את החופשה שלכם למושלמת, כל מה שאתם צריכים, זה חבילות ספא זוגיות! מיליוני תיירים מגיעים מידי שנה לאזורים האלה מכל קצוות עולם בשביל להנות ממרכזי בריאות השונים, ואירופה מושכת אליה אין סוף תרבויות שונות.

מהי חבילת ספא?

טופז טורס שהיא החברה הוותיקה והמובילה בתחום התיירות בישראל, מציעה מגוון של חבילות ספא זוגיות ליעדים הכי חמים באירופה.

עם השנים הבילוי במרכזי טרמה הפך לפופולרי לא רק בקרב המקומיים, אלא גם בקרב התיירים אשר מגיעים למדינות האירופה, על מנת לבצע סדרת טיפולי בריאות. בחלק ממדינות רבות באירופה ניתן לפגוש מעיינות החמים העשירים במינרלים מרפאים ומרכזי בריאות בסטנדרט גבוהה.

חבילות הספא כוללות בין היתר לינה במלון, טיפולים רפואיים, בדיקת בריאותית ע"י רופא, דוח רפואי בסוף השהיה. בנוסף לכל חבילת ספא ניתן לשלב טיולי שטח שונים ואטרקציות נוספות.

באיזה יעדים ניתן להנות מחבילות ספא זוגיות?

הכנו עבורכם תמצית של היעדים החמים אשר ניתן ליהנות מחבילות ספא זוגיות באתרי מרפא והם:

  • סלובקיה- דודינצה, טרנצ'סקה, טפליצה, פישטני
  • צ'כיה- טפליצה, יחימוב, מריאנסקה לזנה, פודבראדי, פרנצ'סקובה לזנה, קרלובי וארי
  • איטליה- אבנו טרמה
  • רומניה – פליקס, קובסנה, טושנד
  • אוסטריה- באד אישל, באד גסטיין, באד הופגסטיין
  • הונגריה- פולין ועוד יעדים בלתי נשכחים נוספים.

סוגי חבילות ספא זוגיות

בטופס טורס תוכלו למצוא מגוון של חבילות ספא זוגיות אשר יתאימו בדיוק לצרכים האישיים שלכם. ישנם חבילות ספא שונות, חבילות לטיפולים עדינים עד לתוכניות טיפוליות אינטנסיביות למשך שבועיים לפחות. למשל אבנו טרמה, שבאיטליה, במלון גראנד הוטל טרייסט ויקטוריה תוכלו להנות מבריכות טרמליות, מים עם טמפרטורות שבין 26 ל 36 מעלות.בנוסף תוכלו לבקר במכון כושר ולקבל טיפולי ספא.

  • רומניה – השופעת במעיינות תרמיים ומינראליים, למשל אתר הספא פליקס הגדול והפופולרי בו ניתן לקבל טיפולים מותאמים אישית. החבילות כוללות לינה על בסיס חצי פנסיון או פנסיון מלא.
  • אוסטריה – חבילת בריאות נוספת הניתנת במלון נוריקה אשר ממוקם בלב העיר, ניתן להנות מבריכה תרמית, ומעבר ישיר לאתר המרפא של מרחצאות באד הופגשטיין. התמחות המלון היא במנוחה כללית, טיפול ללחץ, מתח וטיפולי יופי.

 

על מנת לבחור בחבילה הכי משתלמת ומתאימה לרוח האופי שלכם, מומלץ לפנות לצוות של טופז טורס. הצוות המנוסה שלנו יכוון אתכם וילווה אתכם מרגע הפניה שלכם אלינו, ועד למציאת החבילה המתאימה עבורכם.

מוזמנים לבדוק על כל החבילות שלנו:

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות