Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

אתרי ספא מומלצים באירופה

מלון פנורמה, סנדנסקי, בולגריה

מנוחה אמיתית לגוף והנפש עושים במקומות עם אופי מרגיע כמו אתרי ספא מומלצים באירופה אשר מציעים חבילות מפנקות ומלאות בבריאות ובטיפולים משחררים. רק באתרי ספא אתם באמת יכולים לצאת מהשגרה העמוסה שלכם, ולתת לעצמכם לנוח ולהירגע ללא דאגות וללא מחשבות.

השגרה של כולנו מאוד מאוד עמוסה באין ספור משימות, אירועים, מפגשים ומשפחה, וזה יוצר אצל כולנו הרבה עומס נפשי וכמו שידוע שעומס נפשי רב, משפיע ישירות על הגוף שלנו. לכן אתם חייבים מידי פעם לשחרר מעצמכם את העומסים. עם טופז טורס אתם יכולים להנות מאתרי ספא ייחודיים.

4 אתרי ספא מומלצים באירופה

בין מגוון אתרי ספא מומלצים באירופה תוכלו להנות למשל מאתרים הבאים:

  • מדיטה אשר נמצא בעיר סנדנסקי שבבולגריה. המלון מציע מרכז ספא מודרני. פארק הסאונה הכוללים חמאם טורקי, סאונה פינית, וסאונה רוסית, אמבט רומאי וחדר יוד.
  • למי שסובל במחלות לב, בלחץ, הפרעות שינה המלון קלרמונט שברומניה מציע תוכניות לשיפור המצב המשלב טיפולים רפואיים וטיפולי ספא בליווי והשגחת רופאים מומחים.
  • אחד מאתרי הספא הפופולריים בהונגריה, הוא מרכז הונגרו ספא טרמל אשר מציע מגוון טיפולים, אמבטיות טיפוליות ועוד.
  • מלון אליזבטפארק שבאוסטריה המדהימה. המלון מציע אזור טיפולי ספא יוקרתיים עם בריכה טרמלית מקורה, סאונה וצוות מטפלים הכולל רופא, מסאז'ים ועוד.

למי מיועדים אתרי ספא מומלצים באירופה?

חופשה קצרה או ארוכת טווח באחד מאתרי הספא שבאירופה, מתאימות כמעט לכולם. ישנם אתרי ספא מומלצים באירופה אשר מציעים טיפולים רפואיים ומעקב צמוד, לכן האתרים האלה יתאימו במיוחד עבור אנשים אשר סובלים מבעיות מסוימות.

ישנם אתרי ספא מומלצים באירופה שמציעים מגוון של טיפולי ספא קלילים ,בריכות טיפוליות וסאונות שונות, הם יכולים להתאים לאנשים שמעוניינים להירגע ולהגיע לאיזון בין הגוף והנפש.

אתרי ספא יכולים כמובן להתאים לזוגות שמחפשים קצת שקט וטבע, מעיינות ומפלים ולהוריד קצת לחץ בגלל השגרה העמוסה ולהטעין את עצמם באנרגיות חיוביות.

איך בוחרים אתר ספא באירופה?

ישנן אופציות רבות לחבילות ספא ברחבי אירופה וכל אתר מציע תוכנית שונה ומגוונת. חלקם יציעו טיפולים אינטנסיביים למשך כמה ימים ארוכים וחלקם יציעו טיפולים קלילים יותר. לכן לפני שאתם בוחרים אתר ספא, תחליטו מה היא מטרת החופשה שלכם באחד מאתרי הספא ובאיזה טיפולים אתם מעוניינים. לאחר מכן אתם צריכים לבחור את היעד הרצוי בו הייתם רוצים לבלות. הצוות של טופז טורס ממתינים לכם על מנת להתאים עבורכם את החופשה המושלמת.

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות