Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

אתרי הספא הטובים בעולם

מלון סנדנסקי, סנדנסקי, בולגריה

כמה פעמים יצא לכם לחלום בתקופה האחרונה על חופשת ספא מפנקת לצד נופים מרהיבים, אוויר נקי ומלא בבריאות ואנרגיה משחררת מכל המתחים? כיום כולנו חיים בתקופה מאוד מאתגרת ומלאה במשימות ושגרה עמוסה. במצבים כאלה כל אדם זקוק וחייב לתת לנפש ולגוף מנוחה ולטעון את עצמו מחדש באנרגיות חדשות ולחדש את עצמם על ידי טיפול מתאים ומרגיע.

טופז טורס יתאימו עבורכם את החופשה הטובה ביותר עם אתרי הספא הטובים בעולם. עם החבילות הספא המשתלמות במיוחד תוכלו לחוות ולהנות ממגוון חבילות ובתי מלון ברמה גבוהה ברחבי האירופה בלי לטוס אליהם שעות רבות.

איזה אתרי ספא מומלצים ביותר?

ממש במרחק טיסה של כמה שעות בודדות תוכלו לחוות רגעים של שחרור והרפיה מכל העולם המודרני והבלתי פוסק באחד מאתרי הספא הטובים בעולם. בין האתרים הפופולריים בטופז טורס ניתן לנפוש באתרים כמו:

  • מלון ספא סנטרלני לזנה שבצ'כיה ממוקם במרכז העיר לא רחוק מהקולונדה. המלון מציעה מגוון שירותי ספא יוקרתיים ומענגים במיוחד.
  • בעיר באד צורצאך שבשוויץ. באד צורצך מפורסמת כאתר ספא בשל המים הטרמומינרלים הנובעים ממעבי האדמה בעומק של 1000 מטר בטמפרטורה של 40 מעלות ומכילים מינרלים שונים ובמיוחד Saline. בעיר ניתן לשהות באחד מהמלונות הטובים אשר מציעים מגוון רחב של טיפולים.
  • בגרמניה תוכלו למצוא כמה אתרי הספא הטובים בעולם בעלי תכונות מרפא ייחודיות כמו למשל באד ריכנהאל המוכר בכל העולם כאחד האתרים היפים בדרום גרמניה בזכות נופיו של אתר הנופש.
  • היידוסובוסלו שהונגריה מפורסם בעולם בזכות מעיינות המים הטרמומינרלים הנובעים בה וניתן לשהות למשל במלון אקווה סול המציע שירותי ספא וטיפולים שונים.

למי זה הכי מתאים?

חופשת ספא מתאימה כמעט עבור כל אחד ועבור כל אחת במיוחד כשמדובר באתרי ספא הטובים בעולם. לכל אחד מגיע לקחת פסק זמן לכמה ימים ופשוט להירגע באחד האתרים הטובים ביותר. טופז טורס יעניקו לכם הכוונה מלאה וייעוץ עבור חופשה מושלמת ומלאה ברוגע.

  • חופשה באתרי ספא מתאימה עבור זוגות שמחפשים מקום שקט.
  • אנשים אשר זקוקים לסיוע בריפוי והקלה בכאבים שונים בגוף על ידי אתרי מרפא ייחודיים וטיפוליים.
  • ישנן חבילות שמתאימות עבור קבוצות קטנות.

אין זה משנה באיזה סטטוס אתם, מה שמשנה זה מתי תרצו לקחת חופשה קטנה בת כמה ימים ולטוס עם טופז טורס לאחר מאתרי הספא הטובים בעולם ולהנות ממגוון רחב של טיפולי ספא.

מוזמנים לבדוק על כל החבילות שלנו:

אולי תאהבו גם

מלון ספלנדיד, פישטני, סלובקיה

חופשה בפישטני בחגים

פשיטני היא עיר המרחצאות המפורסמת ביותר בסלובקיה. העיירה פשיטני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. כבר בתחילת שנות ה-1800 התגלו מעיינות חמים ובוץ הגופרית שבה

מלון אוגוסטה, היסר, בולגריה

חבילות ספא לחו"ל בקיץ

עונת הקיץ זו עונה מאוד ייחודית של השנה, בה רבים טסים לחו"ל למגוון של יעדים ברחבי העולם. חלקם אוהבים טיולים משולבים או מאורגנים, או טיולים אשר בהם ישנן אפשרויות של רחצה כמו אגמים, חופי ים, טיולים

מלון קוויסיסאנה, אבנו טרמה, איטליה

חבילות ספא זולות באיטליה

חבילות ספא זולות באיטליה הן לא סתם חבילות ספא אלא שילוב ייחודי של מדינה רומנטית ומלאה בהיסטוריה לצד בילויים בלתי נשכחים ומלונות מאוד מפנקים. חבילות ספא לאיטליה אינם חייבות להיות יקרות, הן יכולות

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות