Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

חג המולד : שייט נהרות על הדנובה בשילוב חופשת ספא בעיירת המרפא באד פוסינג בגרמניה

  9  ימים / 8 לילות 

  • טיסות ת"א -וינה – ת"א.
  • 4 לילות במלון לודוויג תומא (4*) בבאד פוסינג על בסיס חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב, כולל שתייה קלה, יין ובירה חופשי בארוחות הערב).
  • שימוש חופשי בבריכה התרמלית במלון.
  • כניסה חופשית למרכז הספא יוהאנסבאד ולכל הבריכות (מרחק כ-400 מ ' מהמלון )
  • 3 טיולים במהלך השהות באתר המרפא באד פוסינג :
    • טיול לאגם כמזי כולל שיט לארמון המלך לודוויג
    • טיול לעיר זלצבורג – עיר מגוריו של מוצרט וביקור באתרי התיירות המרכזיים
    • טיול לעיר פסאו בבוואריה, היושבת בצומת שלושת הנהרות
  • 4 לילות על ספינת הנהר אמטיסט ברמה של 4* פרימיום, בכלכלה מלאה (ארוחות בוקר, צהריים וערב).

 

 באד פוסינג היא אחד מאתרי הנופש והמרפא הגדולים באירופה. היא שוכנת בגרמניה לא רחוק מן הגבול האוסטרי. חיים בה בסה"כ כ-7,000 תושבים אך מידי שנה שוהים בה למעלה מרבע מיליון תיירים. העיירה השוכנת בנוף ירוק ופסטוראלי ומוקפת כרי דשא ופריחה, עוסקת כולה בנופש ומרפא. במקום קיימים מעיינות תרמומינרליים השופעים מים עם מינרלים רבים ומהווים בסיס לטיפולים מגוונים המכוונים למצבים בריאותיים שונים וגם להרגעה. המקום שופע בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, חנויות ואזורי בילוי למשך היום והערב.

מרכז הספא יוהאנסבאד נמצא בסמוך למלון. יש בו 13 בריכות מקורות וחיצוניות עם מים מינראליים. כל בריכה שונה וייחודית במאפייניה (בריכת גלים, בריכת בועות, בריכת מסאז' ועוד). כמו כן בבאד פוסינג פועל קזינו קטן ואינטימי לבילוי ערב נעים ומהנה.

 

מלון לודויג תומא (4*)

במלון זה נלון בזמן שהותנו בבאד פוסינג. המלון מציע חדרים מרווחים מאוד עם מרפסת, בריכה מקורה, מתקני ספא, אינטרנט אלחוטי, מזנון ארוחת בוקר, מסעדה וגינה יפה.

מלון לודוויג תומא, באד פוסינג, גרמניה

 

מסלול הטיול

יום 1:  תל אביב- וינה / באד פוסינג.

ניפגש בנתב"ג ונטוס לוינה. עם הגיענו נועבר לבאד פוסינג, ונתארגן במלון . לאחר קבלת החדרים שאר היום חופשי. אפשר להשתמש בכל הבריכות במרכז הספא . ארוחת ערב במסעדת המלון בסגנון בווארי.

 

יום 2: האי כיזמי

לאחר ארוחת הבוקר במלון נצא בנסיעה לאגם כימזי (כ- 120 ק"מ). נצא לשיט באגם הענק ובמהלכו נעלה על אחד משני האיים שבו. על האי הזה הנקרא "אי הגברים" בנה המלך לודוויג השני (הידוע גם כלודוויג המשוגע) ארמון גדול ויפה שמעולם לא שימש אותו שכן הוא מת לפני שהבניה הסתיימה. נבקר בארמון. זמן חופשי לארוחת צהרים באזור , על חשבון הנוסעים. בתום הביקור נחזור למלוננו לארוחת ערב ולינה.

 

יום 3: באד פוסינג

חיים בה בסה"כ כ-7,000 תושבים אך מידי שנה שוהים בה למעלה מרבע מיליון תיירים. העיירה השוכנת בנוף ירוק ופסטוראלי ומוקפת כרי דשא ופריחה עוסקת כולה בנופש ומרפא. במקום קיימים מעיינות טרמומינרליים השופעים מים עם מינרלים רבים ומהווים בסיס לטיפולים מגוונים המכוונים למצבים בריאותיים שונים וגם להרגעה. המקום שופע בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, חנויות ואזורי בילוי למשך היום והערב. ביום זה נקבל מסאז' של 20 דקות במלון.

 

 יום 4: זלצבורג

לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול בעיר זלצבורג. זלצבורג (כ-155,000 תושבים) הקרויה על שם מכרות המלח המפורסמים הסמוכים לה, שוכנת משני עברי נהר הזלצאך סמוך לגבול עם גרמניה. זוהי עיר מיוחדת שגאוותה המרכזית היא המלחין המחונן שנולד וגדל בה- מוצרט.מלבד מוצרט יש לזלצבורג הרבה מה להראות. העיר שוכנת על גבי הר כשהיא טבולה בעצים ובירק.יש בה ארמונות, מצודה מרשימה, קתדרלות עתיקות, גנים קסומים, מוזיאונים, בתים עתיקים הבנויים בסגנון הבארוק ועוד – שילוב מדהים של טבע, היסטוריה, ארכיטקטורה, תרבות ובעיקר- הרבה כיף.בסיומו של היום נחזור למלוננו בבאד פוסינג , לארוחת ערב ולינה.

 

 יום 5: עלייה לספינה

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את המלון ונסע לפסאו ונעלה על ספינת הנהר אמטיסט ברמת *4 פרימיום, להפלגה על הדנובה למשך 4 לילות במהלכה נבקר במקומות הבאים : פסאו , וינה , ברטיסלבה , עמק הוואכאו ופסאו

במהלך השיט, נכיר את שתי ערי הבירה המקסימות של האימפריה האוסטרו-הונגרית. נתחיל מפאסו שבגרמניה, עיר עם היסטוריה בת 2000 שנה וארכיטקטורה בסגנון הבארוק. נבקר בווינה – אחת הערים המפתות באירופה. ברטיסלבה בירת סלובקיה שעדיין לא מוכרת לרבים ומתגלה לנו עם השיטוט בסמטאות העתיקות. נגיע גם לעמק הוואכאו היפיפה באוסטריה. שיט נהרות באירופה מחכה לך

  • הפלגה חגיגית על הדנובה
  • ארוחת ערב חג המולד וקבלת פנים עם יין
  • ערב חג המולד בעיר הוולס וינה

עלייה לספינה בפסאו וקבלת החדרים עם מרפסת צרפתית. נשתתף בקוקטייל קבלת פנים ע"י צוות הספינה ולאחריו ארוחת ערב.

 

 יום 6:  וינה , עגינה 12:00, עזיבה אחר חצות ב02:30

לאחר ארוחת הצהריים, נצא לסיור מודרך בווינה בירת אוסטריה, הידועה בכינויה "העיר על הדנובה הכחולה", אבל היום הנהר הראשי מנותק למעשה מהעיר הפנימית ורק ערוץ מהדנובה עובר דרך העיר. וינה היא עדיין אחת הערים המפתות ביותר באירופה. יחד עם זאת, היא שווה ביקור לא רק בזכות אוצרות התרבות שאין דומה להן, הפאר והאלגנטיות, אלא גם בזכות בתי הקפה המסורתיים שלה. נערוך סיור רכוב  של וינה. נערוך תצפית על העיר, בית הכנסת , ונטייל במדרחוב המפורסם של וינה הקרטנר שטרסה. זמן פנוי לקניות ובתי קפה. בסיום הביקור נחזור לספינה לארוחת ערב.

 

יום 7:  ברטיסלבה, עגינה 08:00, עזיבה 16:00

הבירה של סלובקיה מאז עצמאותה בשנת 1993. ברטיסלבה הייתה גם בירתה של הונגריה מ 1536 ועד 1784. הטירה של ברטיסלבה מציעה נוף פנורמי מרהיב על יופי הדנובה. העיר העתיקה פורשת בפני המטייל רשת אטרקטיבית ומרתקת של כיכרות וסמטאות המתפתלות. בטיולנו נצפה באנדרטת ההנצחה סלאבין, נראה  את העיר ומשם אל המצודה של ברטיסלבה בה התגוררו מלכי הונגריה במשך 150 שנה. נסייר בעיר העתיקה, המקום בו עמד בית הכנסת, שער מיכאל, בית העירייה העתיק והסמטאות הפתלתלות ובתי הקפה של ברטיסלבה. אחר הצהרים זמן חופשי לקניות וביקורים אישיים.

 

יום 8:  עמק הוואכאו (עמק היין) האוסטרי עגינה 07:30, עזיבה 13:30

אפשר לבקר באופן חופשי במנזר הבנדיקטי בעיירה מלק (טיול זה לא כלול בסיורי החוף). העיירה מלק התפרסמה בזכות המנזר הבנדיקטי שהוא בן 900 שנה  והבנוי בסגנון הבארוק. המנזר ממוקם על צוק מעל הנהר וחולש על העיירה. זהו מבנה ענק המכיל בתוכו אוסף מרשים של יצירות אמנות ספריה ייחודית עם ספרים בני מאות שנים. הכנסייה במנזר מאופיינת בציורים מהברית  החדשה והיא מהיפות בעולם. בסיום הביקור נחזור לספינה.

 

יום 9: עגינה בפסאו בשעה 10:00

בשעות הבוקר הספינה תעגון בפסאו. לאחר ארוחת הבוקר תמתין לנו הסעה מהמעגן בפסאו למינכן .ביקור בעיר וזמן חופשי במרכז, חזרה לשדה התעופה, לטיסה חזרה ארצה.

 

 

טיול נעים מצוות טופז טורס

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות