Filter by יעדים
הונגריה
אגר
בודפשט
הביס
דברצן
היידוסובוסלו
סלובקיה
פישטני
טורצ'נסקה-טפליצה
טרנצ'יאנסקה טפליצה
דודינצה
צ'כיה
קרלובי וארי
מריאנסקה לזנה
טפליצה
פרנצ'סקובה לזנה
פודבראדי
יחימוב
בולגריה
קיוסטנדיל
דווין
בנקייה
היסר
סנדנסקי
ולינגראד
רומניה
פליקס
קובסנה
טושנד
איטליה
אבנו טרמה
גרמניה
באדן באדן
באד פוסינג
באד רייכנהל
באד ווריסהופן
אוסטריה
באד אישל
באד גסטיין
באד הופגסטיין
ליטא
בירשטונאס
דרוסקינינקאי
סלובניה
רימסקה טרמה
רוגשקה סלטינה
שוויץ
באד צורצאך
פולין
זוירדיוב זדרוז
קודובה זדרוז'

מרוקו הקסומה, הטיול המקיף 12 לילות, 13 ימים

 טיול חוויתי המתחיל בקזבלנקה לאורך האוקיינוס האטלנטי , דרך הרי האטלס, ובשולי מדבר הסהרה- קזבנלנקה .רבט .שיפשואן.. מקנס . פאס. איפראן. ארשדיה  מידלת. ארפוד .מרזוגה  ווארזאזת , איית בן חאדו..סאווירה .מרקש. אוריקה  אגדיר .

 

[1] תל אביב – קזבלנקה – שיפשואן (340 ק"מ)

הבוקר נצא בטיסה לקזבלנקה, הבירה הכלכלית והמסחרית של מרוקו. לאחר נחיתה בשדה התעופה נצא  באוטובוס לשיפשואן,העיר הכחולה, עיירה צבעונית, מחוברת ומרתקת בבנייתה. נבקר בסמטאותיה הצרות ונחווה את יופייה המיוחד.  לינה וארוחת ערב במלון  וסיור לילה.

[2] שיפשואן – מקנס – פאס (259 ק"מ)

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת, נמשיך את דרכנו למקנס המכונה ירושלים של מרוקו.  ביקור, באם הבנים, כיכר אלהדם , באב אל מנסור וביקור בשוק הזיתים והעוגות. ומשם נמשיך לעיר פאס, הבירה הדתית  והתרבותית של מרוקו ששמרה על צביונה העתיק. ארוחת ערב במלון, ולאחר מכן, נצא לסיור רגלי בעיר החדשה. לינה בפאס.

[3] פאס

לאחר ארוחת בוקר נצא לסיור בעיר העתיקה. נראה את השער המוזהב של ארמון המלוכה, נבקר  בבית הכנסת "אבן דנן". נסייר ב" מלאח"  היהודי ובסמטאותיו. משם נמשיך למדינה של פאס. נסייר בסמטאותיה הצרים, נבקר בכיכר הבורסקאים –עיבודי עורות בשיטה פרימיטיבית, בין העתיקות בעולם, נבקר בבית הרמב"ם ובמפעל הנחושת עם תצפית על העיר הצפופה.  אחרי הסיור נחזור למלון לארוחת ערב ולינה.

[4]  פאס

סיור בפאס החדשה, וזמן לקניות. ארוחת ערב במלון, ולאחר מכן נצא לחפלה ברברית.

[5] פאס – איפראן –  מידלט – אראשידיה – ארפוד (411 ק"מ)

יציאה מוקדמת לעיירת הקיט איפראן ( 1650 מטר ) עיר קיט ושמורת טבע שבלב הרי האטלס התיכון , נחצה את יערות הארזים והאלונים דרך מידלט. ודרך מרחבי המדבר למפגש עם נוף נאות המדבר, הדקלים, הקסבות והכפרים בשולי הסהרה כשאנו ממשיכים לאורכו של נהר הזיז המכונה –  "הנותן חיים". אחרי הצהריים נגיע  לנווה מדבר הגדול – "תאפיללת" עד לארפוד. עם הגעה למלון נעלה על ג'יפים – היישר לדיונות ולחולות הזהב במרזוגה לצפייה בשקיעה. ארוחת ערב במלון  .לינה בארפוד.

[6]  ארפוד – קניון הטודרה – וארזאזאת (411 ק"מ)

נתחיל את היום בנסיעה צפון מערבה אל קניון הטודרה המפורסם,  נתרשם מגובה קירותיו הזקופים ומן המים הזורמים למרגלותיו.  נמשיך מערבה אל עמק הדאדס שלאורכו פזורים כפרים ובוסתנים. נראה את בתי הבוץ המתפוררים וקסבות עתיקות לצד בניה חדשה המחליפה אותם. ניסע בדרך "אלף הקסבות" המפורסמת אשר נסללה על ידי הפרוטקטורט הצרפתי דרך קלעה מגונה עד לעיר וארזאזאת–  עיר הסרטים של מרוקו. ארוחת ערב במלון  .לינה בוארזאזאת.

[7] וארזאזאת – איית בן חידו –תלואין -תרודנט- אגדיר (376 ק"מ)

עם שחר  ניפרד מארזאזאת לאיית בן חידו, קסבה שמורה, בה צולמו סרטים רבים, הגלדיאטורים ,לורנס איש ערב ועוד. נרד לתלואין בה מגדלים את הזעפרן כורכום מדברי ערכו בזהב בשל תנאי גידולו ומשם לתרודנט, עירה מסחר דרומית על אם הדרך ונמשיך לאגדיר עיר הקייט הדרומית של מרוקו שבה הייתה רעידת אדמה שהרסה את העיר כולה. ולאחר בנייתה מחדש נהפכה לעיר מודרנית אירופית. לינה וארוחת ערב באגדיר.

[8] אגדיר

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בנמל הדייג. תצפית מתל אגדיר שבו היתה רעידת אדמה, ושוק אלחד, שוק ענק טוב וזול.  לינה וארוחת ערב במלון.  אחרי הארוחה נצא לסיור רגלי בעיר .

[9] אגדיר – סאווירה -מרקש (359 ק"מ)

לאחר ארוחת בוקר נעזוב את אגדיר בדרכנו לסאווירה  העיר המצוירת הראשונה בעולם.  נעלה למצודה הסקלה של סאווירה שדרכה עלו לרגל העולים למכה.נבקר בנמל הדייג העתיק שמתחדש, ונמשיך למרקש לאחר סיור בבית בד של שמן הארגאן. ארוחת ערב ולינה במרקש.

[10] מרקש

נקדיש את היום לעיר האדומה מרקש אשר שמה יצא למרחקים בזכות מקומה המיוחד ואופייה יוצא הדופן. העיר שוכנת לרגלי האטלס הגבוה ונבנתה במאה  ה11 ומשלבת למעשה את ההיסטוריה של מרוקו. העיר החדשה והעיר העתיקה מעניקים לה את הצביון הייחודי. אתריה המפורסמים ושווקיה המיוחדים נותנים לעיר את האווירה המיוחדת. בעיר נמצאת הכיכר המפורסמת " ג'אמע אל פנא ", כיכר ססגונית ודינמית על התופעות המסורתיות שבה : לוליינים ,זמרים, מאלפי נחשים וקופים, מגידי עתידות ורקדנים ליד תעשיית המזון המהיר נוסח מרוקו. נבקר בגני מנרה, נעשה תצפית על מסגד הכותוביה,  נבקר ברובע היהודי בבית הכנסת "לה -עזמה" ונשמע הרצאה על צמחי המרפא במרכז 100,000 התבלינים.  ארוחת ערב במלון . לינה במרקש.

[11]  מרקש

יום חופשי לקניות. בצאת השבת, לאחר ארוחת ערב במלון נצא למופע פנטזיה.

[12] מרקש –אוריקה – קזבלנקה (319 ק"מ)

לאחר ארוחת בוקר נצא לאוריקה, לכפרים ברבריים למרגלות הרי האטלס הגבוה. נופים בלתי נשכחים, צמחיה צפופה ומים זורמים בשפע מקום לגידולי נשירים , שקדים אגוזי מלך ועוד. נבקר בבית אותנטי ונעלה לקברו של רבי שלמה בל חנס. לאחר הביקור נמשיך לקזבלנקה. לינה וארוחת ערב במלון.

[13] קזבלנקה -רבט -קזבלנקה (174 ק"מ)

לאחר ארוחת הבוקר נצא לרבט, נבקר במוזליאום של מוחמד החמישי בארמון המלוכה ובנין הפרלמנט.

נחזור לקזבלנקה, נבקר בשוק באב מרקס ובקניון מרוקו מול. העברה לשדה התעופה, וחזרה לארץ.

ט.ל.ח

לקבלת הצעת מחיר

תפריט נגישות